چهارشنبه، تیر ۰۱، ۱۳۸۴

اعتراف می کنم


! Posted by Hello

اعتراف می کنم چیزی آزارم می دهد. احمدی نژاد زشت و ریشو است و قد و هیکل و تیپ جذابی ندارد. ممکن است کسانی از او حمایت کرده باشند که مورد تنفر ما بوده اند و هزار امکان دیگر اما...چیزی که صادقانه و با تمام وجود حس می کنم تهاجم ناجوانمردانه و همه جانبه ای است که او را نشانه رفته.همانطور که در پست قبلی هم نوشتم دیگر رای نمی دهم و به نظام ج.ا.ا هم هیچ اعتقادی ندارم اما این دلیلی نیست برای زیر پا گذاشتن آنچه می بینم. امشب در گفتگوی خبری شبکه دوم احمدی نژاد از برنامه هایش گفت. مشخص بود برنامه از پیش کار شده و مشخصی در اکثر زمینه ها ندارد. اصولا شاید خودش هیچگاه احتمال نمی داده به این مرحله برسد. اما یک نکته در صحبتهایش آشکار بود و آن عدم وابستگی به جناحهای شناخته شده قدرت اقتصادی. برایم جای هیچ تردیدی نیست که اگر شرق در صفحه ورزشی از تعیین مایلی کهن به عنوان مربی تیم ملی توسط احمدی نژاد مینویسد یا فلان سایت از تعیین حسین الله کرم توسط او برای پست وزارت..همه اینها یک دشمنی کورکورانه در بهترین حالت و جهت دهی زیرکانه و کثیف برای افکار عمومی در حالتی بدتر است.به هر حال من می توانم تصور کنم آدمی با قد زیر یک متر و هفتاد و وزن زیر شصت کیلوگرم با ریشی درقواره و چشمانی ریز عزم جدی برای قطع دست مافیای اقتصادی و سیاسی داشته باشد (هر چند گنده گوزی بوده باشد و عمرا نتواند)اما نمی توانم باور کنم رفسنجانی از قتل سعیدی سیرجانی/تلاش برای سربه نیست کردن نویسندگان در سفر ارمنستان/قتل عام میکونوس/به سلول انداختن سحابی/ایجاد و به قدرت رساندن و استفاده از گروههای فشار و انصار حزب الله/باز گذاشتن دست فرزندانش در استفاده های تجاری کلان و و و...پشیمان شده باشد و یا حتی این فکر به مخیله اش خطور کرده باشد که شاید ادامه این منش امکان پذیر نباشد.من رای نمی دهم. احمدی نژاد را هم نمی شناسم اما به هیچ وجه چشم بر ظلمی که به او می شود هم نمی بندم

1 Comments:

Anonymous ناشناس said...

آره منم مشکوکم که بالا کشوندنش بازی باشه تا وزن مردم رو بندازن پشت هاشمی. فکر کنم بدجوری همه رو بازی دادن...

۱:۴۷ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

<< Home