چهارشنبه، آذر ۱۸، ۱۳۸۳

نمونه های قلابی

خاتمي در اين لحظات لبخند مي زند و نماينده خانه نوانديشان ادامه مي‌دهد كه مادران فردا براي
كودكانشان قصه آرش اسطوره‌اي را خواهند گفت كه قومي از بد حادثه گردش جمع آمدند ، اما او چندي بهانه‌اش ارتفاع قلل بود و صباحي ديگر شكستن كمان و ديگر گاه خستگي بازوان و فرجام كار آن‌جا كه ديگر توان‌ها فرسوده بود و كاسه‌ي صبرها لبريز مي‌گويد:« اي قوم به بيراهه آمده‌ايد كه من آن آرش اسطوره‌اي نيستم. عيب شما هم همين است كه به دنبال قهرمان مي‌گرديد. مادران فردا خواهند گفت كه فردي از جمع گفت كه اي مردم اشك گوشه چشمش را ببينيد و ديگري گفت كه صدايش چه حزين بود و كودكي خواهد پرسيد مگر او از همان قوم نبود؟»
خاتمي در واكنش به اين سخنان لبخند مي زند
منبع: ایسنا
...........................................................................................
اتفاقا من فکر نمی کنم خاتمی عهد شکن..نا لایق و کم کار بوده. من خاتمی را نهایت ظرفیت دموکراسی دینی می دانم. جامعه امروز را واقعا نمونه ای از جامعه مدنی مدینه النبی می دانم. او از ابتدا هم نگفته بود به من رای بدهید تا حکومت برایتان عوض کنم. اما ما باخو شخیالی که نه..با حماقت دنبال چیزی بیشتر از آنی بودیم که باید. خاتمی نهایت یک لیبرال دموکرات در لباس آخوندی است. او قهرمان دموکراسی دینی است. به هر حال تجربه ای تاریخی بود که باید می گذراندیم. همان گونه که باید حکومت برگزیدگان خدا روی زمین را تجربه می کردیم.ولایت فقیه را. اما دیگر جای تست کردن انواع متنوع و من در آوردی سایر انواع آش های شله قلم کار اسلامی و غیره نیست. باید به نمونه های پیشتر تجربه شده رو کنیم