جمعه، آبان ۰۴، ۱۳۸۶

نيروهاي اطلاعاتي بخوانند


ديروز بالاخره فيلم آلماني "زندگي ديگران" را ديدم.فيلم، پارسال جايزه اسكار بهترين فيلم غير انگليسي زبان را گرفته است. من هم اگر داشتم، دو سه تا اسكار ديگر به آن مي دادم.

جذابيت فيلم براي من نه به خاطر فيلمنامه عالي و داستان سر راست و بي لكنت فيلم بود. نه به خاطر بازيهاي كم نقص و يك بازي بي نظير و به ياد ماندني در آن. نه به خاطر شباهت عجيب فضاي آلمان شرقي سالهاي دهه هشتاد به فضاي امروز ايران و لذت پيش بيني سرنوشتي كه چنين نظام هايي دارند. همه اينها سبب گرمي و دلچسب بودن فيلم بود اما فقط از اواسط فيلم عجله داشتم تمام شود تا چيزي بنويسم. با اين تبلي كه اين روزها گريبانگير شده. كه در اين وبلاگ و آن ديگري بنويسم، نه براي آن چند نفري كه عادت كرده اند سالي ماهي نوشته اي از من بخوانند. بلكه براي آن دسته از سربازان گمنام امام زمان ( همان بر و بچه هاي اطلاعاتي عزيز) كه اين روزها احتمال دارد ميان وبگردي هاي از روي وظيفه شان اين نوشته را هم اتفاقي ببينند و شايد تا انتها بخوانند. از اينها، كه اتفاقا آدم هاي اكثرا باهوش و خيلي هايشان باوجداني نيز هستند خواهش مي كنتم اين فيلم را ببينند. فقط يك بار ببينند. چيزي از دست نمي دهند. كسي هم نمي فهمد. فقط لطفا اين فيلم را ببينيد

1 Comments:

Anonymous ناشناس said...

سلام آقای فلاحیان
توصیه ی شما رو گوش می کنم و این فیلم رو می بینم. البته اگر دانلودش به سلامت تموم بشه! آخه نمیدونم با نرم افزار ایمیول* کار کردین یا نه، بهش هیچ اعتباری نیست!
مطلباتون رو میخونیم.
باز هم بنویسید.

-----------------------------------
* - emule

۷:۳۵ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< Home